سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

هر ساله دانش آموزان پایه نهم به دلیل کیفیت و سطح علمی بالای مدارس نمونه دولتی نسبت به مدارس عادی، در آزمون ورودی این مدارس شرکت می کنند. طی سال های اخیر آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نمونه دولتی نهم به دهم با یکدیگر ادغام شده است. به همین دلیل امسال نیز دانش آموزان متقاضی ورود به مدارس دولتی در قالب یک آزمون همراه با دانش آموزان متقاضی ورود به مدارس تیزهوشان به رقابت پرداختند. دانش آموزان بسیاری در تماس با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره سوالاتی را در رابطه با زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم مطرح می کنند. برای دست یابی به پاسخ این پرسش ها و همچنین اطلاع از سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

 

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم در زمان مقرر از طریق سایت سایت azmoon.medu.ir منتشر خواهد شد.

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 98 – 99

از آن جا که ثبت نام و برگزاری آزمون تیزهوشان و نمونه با یکدیگر ادغام شد، بنابراین نتایج آن ها نیز همزمان و از طریق یک سایت اعلام خواهد شد. برای مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 98 – 99 در بازه زمانی مقرر که متعاقبا اعلام خواهد شد، به سایت azmoon.medu.ir مراجعه نمایید. سپس با وارد کردن کد ملی و رمز ورود همگام وارد صفحه شخصی خود شوید. سپس در صفحه ای که باز می شود بر روی گزینه “ماژول” کلیک کنید. در پنجره باز شده بر روی گزینه “استعداد درخشان و نموه دولتی” کلیک نمایید. سپس صفحه ای پیش روی شما قرار می گیرد که بایستی گزینه “ثبت نام” را انتخاب کنید. سپس صفحه ای باز می شود که وضعیت پذیرش در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی به صورت جداگانه در آن مشخص شده است. چنانچه در آزمون پذیرفته شده باشید، با عبارت “پذیرفته شده و آدرس مدرسه محل قبولی” و چنانچه پذیرفته نشده باشید با عبارت “عدم قبولی” مواجه خواهید شد. چنانچه در هر یک از مراحل مشاهده نتایج با مشکلی مواجه شدید، با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید. 


زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 98 – 99

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم 98 – 99 در تاریخ 31 خرداد ماه سال جاری برگزار شد. معمولا هر سال 4 الی 6 هفته پس از زمان برگزاری آزمون، نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی منتشر می شود. بنابراین امسال نتایج نمونه دولتی 98 – 99 اواخر تیر و یا اوایل مرداد ماه منتشر خواهد شد. البته فعلا زمان دقیق انتشار نتایج آزمون نمونه دولتی مشخص نشده است. به محض مشخص شدن این مطلب بروزرسانی خواهد شد. ضمنا با عضویت در کانال تلگرام تیزهوشان نیز می توانید از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی مطلع گردید.
کانال مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم