سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 98 – 99

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم و نهم آزمون وروردی مدارس تیزهوشان، پس از زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان بی صبرانه منتظر فرا رسیدن زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان هستند. زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان کارنامه ای برای داوطلبان صادر نمی گردد، بلکه وضعیت قبولی و یا عدم قبولی آن ها در سایت اعلام نتایج مشخص می شود. چند روز پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان کارنامه ای شامل تعداد سوال های صحیح و غلط، نمره کل اکتسابی و …برای دانش آموزانی که در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پذیرفته نشده اند، صادر خواهد شد. حال اگر داوطلبی داوطلبی نسبت به نتایج اعلام شده اعتراضی داشته باشد، می تواند اعتراض خود را ثبت و تقاضای رسیدگی مجدد نماید. در ادامه مطلب به چگونگی ثبت اعتراض خواهیم پرداخت.

 

پس از صدور کارنامه آزمون ورودی مدارس تیزهوشان، داوطلبان در صورت داشتن دلایل منطقی می توانند نسبت به نتایج اعلام شده اعتراض نمایند.

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 98 – 99

پس از برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم، تمامی پاسخنامه ها با دقت کامل بررسی و نتایج اعلام می شود. با این حال ممکن است به ندرت اشتباهی در اعلام نتایج رخ دهد. اگر پس از صدور کارنامه نسبت به نتیجه اعلام شده اعتراضی دارید، می توانید به سایت مربوط به مقطع تحصیلی دانش آموز خود مراجعه و اعتراض خود را ثبت نمایید. اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم از طریق سایت hoosh.medu.ir و اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم از طریق سایت azmoon.medu.ir امکان پذیر می باشد. فعلا زمان دقیق اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان مشخص نشده است. در این خصوص بایستی منتظر اطلاعیه سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان باشیم.


در چه صورت امکان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان وجود دارد؟

اگر پس از انتشار کارنامه آزمون تیزهوشان متوجه شدید، سوالات صحیح و غلط مشخص شده در کارنامه با پاسخ برگ شما تطابق ندارد، می توانید نسبت به نتیجه آزمون اعتراض نمایید. عوامل دیگری که امکان اعتراض را برای شما فراهم می کند، عبارتنداز :

  • محاسبه اشتباه نمره کل
  • عدم اعمال قانون پذیرش مربوط به دوقلو ها
  • عدم تطابق اولویت های ثبت شده در کارنامه و برگه ورود به جلسه دانش آموز
    کانال مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 98 – 99مشاوره تحصیلی تلفنیتهران مشاوره  – کانال تلگرام تهران مشاوره – کانال تلگرام کنکور – کانال