سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 98 – 99

از آن جا که هر سال پس از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان دانش آموزان و خانواده های آنان با استرس و بی صبرانه منتظر مشخص شدن نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان هستند. از این رو تصمیم گرفتیم قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان، جهت کاهش استرش دانش آموزان به زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 و همچنین زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم بپردازیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.


زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99

در ابتدا لازم به ذکر است که نتایج آزمون تیزهوشان ششم از طریق سایت hoosh.medu.ir منتشر خواهد شد. در رابطه با تاریخ انتشار نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نیز لازم به ذکر است که چون زمان برگزاری آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان در تاریخ 98/3/30 می باشد و حدودا 4 الی 6 هفته برای اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم زمان لازم است، بنابراین نتایج اواخر تیر و یا اوایل مرداد ماه منتشر خواهد شد. فعلا تاریخ دقیق اعلام نتایج مشخص نشده است. به محض اطلاع این مطلب بروزرسانی خواهد شد.


زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98 – 99

نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم در زمان مقرر از طریق سایت azmoon.medu.ir منتشر خواهد شد. در رابطه با زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98 – 99 نیز لازم به ذکر است نتایج 4 الی 6 هفته پس از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98 – 99 اعلام خواهد شد. بنابراین زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم اواخر تیر و یا اوایل مرداد ماه خواهد بود. به محض مشخص شدن زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. جهت اطلاع از آخرین اخبار مربوط به آزمون تیزهوشان عضو کانال تلگرام تیزهوشان شوید.
کانال مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 98 – 99