سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

پس از اتمام زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99 دانش آموزان پایه ششم و نهم خود را برای برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان آماده می کنند. نکته مهمی که نباید در فرایند آمادگی آزمون مدارس تیزهوشان فراموش شود، دریافت به موقع کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان است. چرا که در صورت همراه نداشتن کارت ورود به جلسه، از حضور ورود داوطلب به محل برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد. بنابراین به دلیل اهمیت این موضوع، این مطلب را به “کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99” اختصاص داده ایم. پیشنهاد می کنیم این مطلب را با دقت و تا پایان مطالعه کنید. چنانچه در انتها سوال یا ابهامی برایتان باقی ماند، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره تماس بگیرید. مشاوران مرکز، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

 

همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان در روز برگزاری آزمون الزامی می باشد.

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان

در این بخش به طور جداگانه به نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم خواهیم پرداخت.

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم

جهت دریافت کارت ورود به جلسه، در زمان مقرر به سامانه ثبت نام، سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان های استعدادهای درخشان به نشانی hoosh.medu.ir مراجعه نمایید. سپس برای ورود به سامانه، کد ملی و رمز عبور همگام دانش آموز را وارد کنید. پس از ورود به صفحه شخصی دانش آموز، با کلیک بر روی گزینه ماژول در سمت راست صفحه، کارت ورود به جلسه را مشاهده خواهید کرد. در نهایت از کارت خود پرینت بگیرید. چنانچه پس از پرینت متوجه وجود اشکالاتی در اطلاعات مندرج بر روی کارت شدید، حتما قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نسبت به ویرایش آن اقدام نمایید. برای انجام این کار بایستی با به همراه داشتن شناسنامه و عکس دانش آموز به صورت حضوری به آموزش و پرورش منطقه محل سکونت خود مراجعه فرمایید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره تماس بگیرید.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

از آن جا که آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی با یکدیگر ادغام شده اند، برای هر دو آزمون یک کارت ورود به جلسه منتشر خواهد شد. جهت دریافت کارت در زمان مقرر به سایت معاونت پرورش استعداد های درخشان به نشانی azmoon.medu.ir مراجعه نمایید. سپس برای ورود به سامانه، کد ملی و رمز عبور همگام را وارد کنید. پس از ورود به صفحه شخصی دانش آموز، با کلیک بر روی گزینه ماژول در سمت راست صفحه، کارت ورود به جلسه را مشاهده خواهید کرد. در نهایت از کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان دانش آموز پرینت بگیرید. چنانچه پس از پرینت متوجه وجود اشکالاتی در اطلاعات مندرج بر روی کارت شدید، حتما قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم نسبت به ویرایش آن اقدام نمایید. برای انجام این کار بایستی با به همراه داشتن شناسنامه و عکس دانش آموز به صورت حضوری به آموزش و پرورش منطقه محل سکونت خود مراجعه فرمایید.


زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 – 99

در رابطه با زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و کارت ورود به حلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم لازم به ذکر است که چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون ها، کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان منتشر خواهد شد. کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از طریق سایت hoosh.medu.ir و کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم از طریق سایت azmoon.medu.ir قابل دریافت خوهد بود. به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 – 99 از طریق سایت و کانال تلگرام تیزهوشان اطلاع رسانی های لازم را انجام خواهیم داد.
کانال مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی


مطالب پیشنهادی مرتبط با آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی :

زمان برگزاری آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان 98 – 99
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان