سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان

آزمون مدارس تیزهوشان برای ورود به دو مقطع اول و دوم متوسطه برگزار می شود. همانطور که می دانید آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان تغییر یافته است. ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم از تاریخ 16 الی 23 اردیبهشت 98 و ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم در بازه زمانی 19 فروردین تا 2 اردیبهشت 98 انجام شد. حال سوال اکثر داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون مدارس تیزهوشان در تماس هایی که با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره برقرار می کنند در رابطه با زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99 می باشد. به همین دلیل این مطلب را به “زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان” اختصاص داده ایم.

 

همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان در روز برگزاری آزمون الزامی می باشد.

زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99

زمان برگزاری آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم

طبق اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم زمان برگزاری آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان راس ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 30 خرداد 98 می باشد. لازم به ذکر است در روز برگزاری آزمون تیزهوشان ششم، همراه داشتن کارت ورود به جلسه الزامی می باشد. کارت ورود به جلسه آزمون سمجش هوش تیزهوشان چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان بر روی سایت hoosh.medu.ir قرار می گیرد.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم طبق اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98 – 99 روز جمعه 31 خرداد 98 می باشد. لازم به ذکر است که از ورود داوطلبان فاقد کارت ورود به جلسه، به محل برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد. کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98 – 99 و پس از پرداخت هزینه ثبت نام از طریق سایت azmoon.medu.ir قابل دریافت می باشد. ضمنا آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به آزمون تیزهوشان از طریق کانال تلگرام تیزهوشان اطلاع رسانی می گردد. بنابراین با عضویت در این کانال از آخرین اخبار آزمون تیزهوشان مطلع خواهید شد.


مقالات مفید پیشنهادی جهت مطالعه داوطلبان آزمون ورودی مدارس تیزهوشان 98 – 99 :

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم
اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم
زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98 – 99
اعلام نتایج آزمون تیزهوشان
شهریه مدارس تیزهوشان
اعلام نتایج آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم
اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان