سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

کنکور سراسری بزرگترین آزمون علمی کشور است که هر سال برای برگزیدن بهترین دانش آموزان و ورود آن ها به رشته ها و دانشگاه های مختلف برگزار می شود. کنکور سراسری در پنج گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان های خارجی برگزار می شود که داوطلبان گروه های آزمایشی ریاضی انسانی و تجربی علاوه بر شرکت در کنکور گروه آزمایشی خود می توانند در گروه های آزمایشی هنر و زبان نیز شرکت نمایند. دانش آموزان پایه دوازدهم و حتی داوطلبانی که در کنکور سال 98 شرکت کرده اند و آزمون آن ها موفقیت آمیز نبوده است، در تماس با مرکز مشاوره تحصیلی کنکورتهران مشاوره پیگیر زمان و نحوه ثبت نام کنکور سراسری 99 و همچنین شرایط ثبت نام کنکور سراسری 99 هستند. به همین دلیل بر آن شدیم تا با نگارش این مطلب به طور مفصل به ثبت نام کنکور سراسری 99 بپردازیم. بنابراین پیشنهاد می شود تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

ثبت نام کنکور سراسری در بازه زمانی مقرر از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام خواهد شد.

مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99

ثبت نام کنکور سراسری طبق روال هر سال در فصل زمستان و بهمن ماه خواهد بود. ثبت نام کنکور سراسری 98 از 24 بهمن 97 آغاز و تا 2 اسفند ادامه یافت. بنابراین به احتمال زیاد امسال نیز ثبت نام در بهمن ماه و در یک بازه زمانی هفت الی هشت روزه انجام خواهد شد. البته هر سال به دلیل جا ماندن برخی از ثبت نام، بازه زمانی ثبت نام به مدت چند روز تمدید می شود. البته پیشنهاد ما این است که ثبت نام خود را در روزهای اول انجام دهید تا امکان ایجاد مشکل برای ثبت نام شما به صفر برسد. در حال حاضر زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 به طور دقیق مشخص نشده است. به محض مشخص شدن این مطلب بروزرسانی خواهد شد. ضمنا لازم به ذکر است که علاوه بر سایت تهران مشاوره از طریق کانال تلگرام کنکور نیز می توانید پیگیر زمان ثبت نام کنکور 99 باشید.

کانال کنکور سراسری


نحوه ثبت نام کنکور سراسری 99

از آن جا که مجری برگزاری کنکور سراسری سازمان سنجش آموزش کشور است، بنابراین برای ثبت نام کنکور سراسری نیز می بایست به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید. برای ثبت نام پس از مراجعه به سایت مذکور از منوی موجود در سمت راست گزینه “سراسری” را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید. 

سپس در صفحه ای که باز می شود، گزینه مربوط به “ثبت نام آزمون سراسری سال 1399” را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید. پس از خرید کارت اعتباری ثبت نام (سریال ثبت نام) و پرداخت هزینه هزینه ثبت نام و دریافت کد پیگیری مجددا به سایت سنجش بازگشته و بر روی لینک “ثبت نام کنکور” کلیک کنید. در فیلد مشخص شده، شماره سریال ثبت نام خود را وارد نمایید.در مرحله بعدی، نوع مدرک دیپلم و نوع مدرک پیش دانشگاهی خود را انتخاب کنید و سپس کد سوابق تحصیلی دیپلم و کد دانش آموزی خود را در فیلدهای مشخص شده وارد کنید. در مرحله آخر نیز عکس داوطب را در محل مشخص شده، آپلود نمایید. سپس بر روی گزینه “تایید نهایی” کلیک و کد پیگیری و شماره پرونده خود را دریافت نمایید. دریافت کدپیگیری و شماره پرونده به منزله صحت ثبت نام است، در صورتی که کد پیگیری دریافت نکنید، یعنی ثبت نام شما با موفقیت انجام نشده است. 

“چنانچه می خواهید علاوه بر کنکور گروه آزمایشی اصلی در گروه های آزمایشی هنر و زبان نیز شرکت کنید و یا علاقمند به ثبت نام دانشکاه های پیام نور و غیرانتفاعی هستید، بایستی برای هریک کارت اعتباری جداگانه ای خریداری نمایید.”


شرایط ثبت نام کنکور سراسری 99

ثبت نام در کنکور سراسری دارای شرایطی است که تنها داوطلبان واجد شرایط مجاز به ثبت نام هستند. از جمله این شرایط عبارتنداز :

شرایط عمومی ثبت نام کنکور 99
اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
نداشتن سابقه عضویت در سازمان ها و احزاب ضد نظام جمهوری اسلامی ایران، فراماسونری
عدم احراز دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران
عدم اعتیاد به مواد مخدر

عدم اشتهار به فساد اخلاقی

شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور 99
داشتن مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم یا مدرک پیش دانشگاهی یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) و یا مدرک دیپلم پایه دوازدهم نظام جدید (3-3-6)
دانش آموز سال آخر پایه دوازدهم نظام (3-3-6) که تا تاریخ 31 شهریور 99 فارغ التحصیل شوند نیز می توانند در کنکور 99 ثبت نام و شرکت نمایند.
داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری 98 که در دوره های روزانه اعم از متمرکز یا نیمه متمرکز پذیرفته شده اند حتی در صورت عدم ثبت نام در رشته پذیرفته شده، مجاز به ثبت نام کنکور 99 هستند ولی حق انتخاب رشته محل های دوره روزانه را نخواهند داشت.
داوطلبان پذیرفته شده در دوره های غیر روزانه مثل دانشگاه آزاد و پیام نور کنکور 98 حتی در صورت ثبت نام در رشته محل پذیرفته نیز مجاز به ثبت نام کنکور سراسری 99 می باشند.

کانال کنکور سراسری

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99