سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری 99

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

همانطور که مستحضر هستید، طی سال های اخیر تاثیر معدل در کنکور سراسری بسیار پر رنگ تر از گذشته بوده است. حال به دلیل شرکت داوطلبان نظام جدید در کنکور سراسری داوطلبان در تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی کنکور تهران مشاوره سوالاتی را در رابطه با میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99 برای داوطلبان نظام قدیم و جدید مطرح می کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم با اختصاص این مطلب به تاثیر معدل در کنکور سراسری 99 بپردازیم. بنابراین مطالعه این مطلب به تمامی داوطلبان نظام جدید و نظام قدیم کنکور سراسری 99 توصیه می شود.

 

سوابق تحصیلی تمامی داوطلبان در کنکور سراسری سال 1399 نیز اعمال خواهد شد.

میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری 99

تاثیر معدل در کنکور با هدف حذف تدریجی کنکور سراسری انجام می شود. در سال های گذشته میزان تاثیر معدل در کنکور و همچنین قطعی یا مثبت بودن تاثیر معدل در کنکور سراسری دستخوش تغییراتی زیادی شده است. در کنکور سال 98 تاثیر معدل برای تمامی داوطلبان نظام جدید و قدیم مثبت اعلام شد. در حال حاضر اطلاعیه ای از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر کمیت تاثیر معدل در کنکور سراسری 99 منتشر نشده است. به محض مشخص شدن کمیت تاثیر معدل در کنکور 99 این مطلب بروزرسانی خواهد شد، چرا که داوطلبان کنکور 99 برای برنامه ریزی کنکور 99 به این اطلاعات نیاز دارند. ضمنا لازم به ذکر است که علاوه بر سایت تهران مشاوره اطلاع رسانی های لازم را از طریق کانال تلگرام کنکور نیز انجام خواهیم داد.


ترمیم معدل در کنکور سراسری 99

آیا از امکان ترمیم معدل برای کنکور سراسری 99 مطلع هستید؟ لازم به توضیح است که  فارغ التحصیلان دوره متوسطه (سال 84 به بعد) و دارندگان مدرک پیش دانشگاهی (سال 91 به بعد) می توانند با شرکت در امتحان نهایی دروسی که موفق به کسب نمره خوب در آن نشده اند، نسبت به ترمیم معدل خود جهت شرکت در کنکور 99 اقدام نمایند. یکی دیگر از سوالات داوطلبان در تماس با مرکز تهران مشاوره این است که اگر پس از اقدام برای ترمیم معدل نمره اکتسابی از نمره قبلی کمتر شد، تکلیف چیست؟ در پاسخ به این پرسش نیز لازم به ذکر است که در صورت بروز این اتفاق، نمره قبلی که بیشتر بوده است لحاظ خواهد شد. ضمنا شما هیچ محدودیتی در تعداد دروسی که برای ترمیم معدل شرکت خواهید کرد، ندارید. در صورت نیاز جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید. کارشناسان مرکز، راهنمایی های لازم را انجام خواهند داد.

کانال کنکور سراسری

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری 99