سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت ثبت نام کنکور سراسری 99

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد سایت ثبت نام کنکور سراسری 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

با نزدیک شدن به زمان ثبت نام کنکور سراسری 99داوطلبان بسیاری در تماس با بخشمشاوره تحصیلی تلفنیمرکزتهران مشاورهسوالاتی را در رابطه با ثبت نام کنکور سراسری و آزاد مطرح می کنند. به همین دلیل تیم تهران مشاوره بر آن شد تا با اختصاص این مطلب به سایت ثبت نام کنکور سراسری پاسخگوی پر تکرارترین سوالات داوطلبان کنکور 99 باشد. از جمله پر تکرارترین سوالات داوطلبان که در این مطلب نیز به آن ها پرداخته شده است عبارتنداز : ثبت نام کنکور سراسری از طریق کدام سایت انجام می شود؟ شرایط ثبت نام کنکور سراسری 99 چیست؟ ثبت نام کنکور سراسری 99 چه زمانی انجام خواهد شد؟ داوطلبان دانشگاه آزاد جهت اعلام علاقمندی خود برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد بایستی به کدام سایت مراجعه نمایند؟ و …

جهت ثبت نام کنکور سراسری 99 می بایست در بازه زمانی مقرر به درگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه نمایید.

سایت ثبت نام کنکور سراسری 99

همانطور که می دانید طی سال های اخیر کنکور سراسری و دانشگاه آزاد با یکدیگر ادغام شده است و دیگر آزمون جداگانه ای برای داوطلبان دانشگاه آزاد برگزار نمی گردد. داوطلبان دانشگاه آزاد نیاز به ثبت نام جداگانه ای نخواهند داشت. در واقع تمامی داوطلبانی که اقدام به ثبت نام کنکور سراسری نمایند، چنانچه هنگام اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شناخته شوند، می توانند در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت نمایند. جهت ثبت نام کنکور سراسری 99 می بایست در زمان مقرر که متعاقبا اعلام خواهد شد به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید. پس از ورود به سایت مذکور می بایست از منوی سمت راست صفحه گزینه “سراسری” را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید.

سپس در صفحه ای که باز می شود بر روی لینک مربوط به “ثبت نام آزمون سراسری سال 1398” کلیک نمایید. سپس با خرید کارت اعتباری، هزینه ثبت نام کنکور سراسری را واریز و کد پیگیری را دریافت نمایید. در نهایت با وارد کردن کد پیگیری و سایر اطلاعات خواسته در فرم ثبت نام کنکور سراسری 99، ثبت نام نمایید. 

کانال کنکور سراسری


زمان ثبت نام کنکور سراسری 99

ثبت نام کنکور سراسری هر ساله از اواسط بهمن ماه آغاز و حدودا یک هفته ادامه می یابد. بنابراین به احتمال زیاد امسال نیز همچون سال های گذشته، ثبت نام کنکور سراسری 99بهمن ماه (1398) آغاز خواهد شد. البته در حال حاضر زمان ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد99 به طور دقیق مشخص نشده است. به محض مشخص شدن تاریخ دقیق، اطلاع رسانی های لازم از طریق سایت تهران مشاوره انجام خواهد شد. البته لازم به ذکر است که علاوه بر سایت از طریق عضویت در کانال تلگرام کنکورمرکز مشاوره تحصیلی کنکور تهران مشاوره نیز می توانید پیگیر آخرین اخبار کنکور 99 باشید.


شرایط ثبت نام کنکور سراسری 99

ثبت نام کنکور سراسری دارای یکسری شرایط عمومی و اختصاصی است که تنها داوطلبان واجد شرایط مجاز به ثبت نام خواهند بود. در ادامه به مهم ترین شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام خواهیم پرداخت. 

شرایط عمومی ثبت نام کنکور سراسری 99

اعتقاد داوطلب به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی
عدم دشمنی داوطلب با نظام جمهوری اسلامی ایران
دارا بودن سلامت جسمانی متناسب با رشته موردنظر
عدم اعتیاد به مواد مخدر

شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور سراسری 99

متقاضیان ثبت نام کنکور می بایست دارای مدرک چهار ساله نظام قدیم یا دارای مدرک پیش دانشگاهی که حداکثر تا تاریخ 31/6/1399 اخذ کرده باشند و یا دارای مدرک فوق دیپلم (کاردانی) باشند.

تذکر 1 : دانشجویان تمامی مقاطع دوره روزانه در صورتی حق شرکت در کنکور 99 را خواهند داشت که تا اسفند ماه 1398 از تحصیل در دانشگاه انصراف دهند.

تذکر 2 : داوطلبانی که در دوره های غیرروزانه در حال تحصیل می باشند، بدون نیاز به انصراف می توانند در کنکور سراسری 99 ثبت نام و شرکت نمایند.

تذکر 3 : داوطلبانی که از سال 1364 تاکنون 2 بار در کنکور سراسری شرکت کرده و در دوره های روزانه پذیرفته شده اند، مجاز به ثبت نام نمی باشند.

  • متقاضیان دارای مدرک فوق دیپلم (کاردانی) در رشته های علوم پزشکی، برای شرکت در کنکور سراسری 99 بایستی طرح نیروی انسانی خود را برای ورودی مهر 99 تا تاریخ 31 شهریور 99 و برای ورودی بهمن 99 تا 30 بهمن 99 به اتمام برسانند.
  • داوطلبان «آقا» می بایست دارای گواهی پایان خدمت، معافیت دائم یا موقت و یا دارای معافیت تحصیلی باشند.

کانال کنکور سراسری

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد سایت ثبت نام کنکور سراسری 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :سایت ثبت نام کنکور سراسری 99