سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد سایت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

با نزدیک شدن به زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99داوطلبان بسیاری در تماس با بخش مشاوره تحصیلی تلفنیکارشناسی ارشد مرکزتهران مشاورهسوالاتی را در رابطه با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشدسراسری و دانشگاه آزادمطرح می کنند. به همین دلیل بر آن شدیم تا با اختصاص این مطلب به“سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد” به متداول ترین و پرتکرارترین سوالات داوطلبان کنکور ارشد 99 پاسخ گوییم. از جمله متداول ترین سوالات داوطلبان که در این مطلب نیز به آن ها پرداخته شده است عبارتنداز : ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از طریق کدام سایت انجام خواهد شد؟ شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 چیست؟ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 چه زمانی انجام خواهد شد؟ و …

 

جهت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 می بایست در بازه زمانی مقرر به درگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه نمایید.

سایت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد

همانطور که مستحضر هستید، طی چند سال اخیر کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد با یکدیگر ادغام شده است و دیگر همانند سال های گذشته دانشگاه آزاد آزمون جداگانه ای جهت جذب دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد برگزار نمی کند. بنابراین داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز می بایست همانند داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری  جهت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 در بازه زمانی مقرر که متعاقبا اعلام خواهد شد به  سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. جهت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد پس از مورود به سایت مذکور، از منوی سمت راست صفحه بر روی گزینه “کارشناسی ارشد” کلیک نمایید.

سپس بر روی گزینه مربوط به“ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 1399” کلیک کنید. در نهایت با پرداخت هزینه ثبت نام و تکمیل اطلاعات خواسته شده و انتخاب گروه امتحانی مورد نظر (و در صورت دلخواه انتخاب گروه آزمایشی شناور) و دریافت کد پیگیری، ثبت نام شما انجام خواهد شد. چنانچه در هریک از مراحل ثبت نام سوال یا ابهامی برایتان بوجود آمد، می توانید با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید. مشاوران مرکز، پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهند بود.


زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشدسراسری و آزاد معمولا هر ساله اواسط آذر ماه است. بنابراین به احتمال زیاد ثبت نام کنکور ارشد 99 نیز اواسط آذر 98 آغاز خواهد شد. البته لازم به ذکر است که در حال حاضر تاریخ دقیق شروع ثبت نام ارشد 99 مشخص نشده است. به محض مشخص شدن، اطلاع رسانی های لازم از طریق سایت تهران مشاورهو همچنین کانال تلگرام کارشناسی ارشدانجام خواهد شد.


شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

شرایط عمومی ثبت نام عبارت است از :

اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

التزام به انجام احکام عملی اسلام

عدم دشمنی با حمهوری اسلامی ایران

عدم اشتهار فساد اخلاقی

عدم شهرت به انجام اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال

شرایط اختصاصی ثبت نام عبارت است از :

داوطلب بایستی دارای مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای باشد و یا مشغول به تحصیل در سال آخر مقطع کارشناسی باشد. 

دانشجویانی که دارای تعهد خدمت هستند بایستی قبل از اقدام به ثبت نام وضعیت تعهد آن ها مشخص باشد و مشکلی برای ثبت نام نداشته باشند.

متقاضیانی شاغل در وزارتخانه ها، سازمان ها و نهاد های دولتی بایستی قبل از ثبت نام، موافقت کتبی سازمان مربوطه را کسب نمایند تا به هنگام قبولی به دانشگاه ارائه دهند.

داوطلبانی که در آزمون سال گذشته شرکت کرده و در دوره های روزانه پذیرفته شده اند مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 99 نخواهند بود.

کانال کارشناسی ارشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد سایت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشدبا مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021

سوالات خود را در قسمت دیدگاه، با مشاوران ما در میان بگذارید…

منبع :سایت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد